Firstline support agent

Umeå
Ansök senast 2019-08-31

A3 är en mäktig mix av IT och telekom som täcker allt från hårdvara och servicetjänster till bredband och telefoni. Vi tycker att det är vettigt med ett personligare företag som vet att mötet är själva grejen. Som bryr sig om att det ska bli bra. Där det inte sitter fast att få hjälp och där vi som vet vad vi pratar om också pratar begripligt. För oss är vårt norrländska ursprung något urstarkt. Allra mest är det en fråga om inställning. Sättet där vi tar hand om varandra, där vi lyssnar mer än vi pratar och levererar på riktigt istället för att sälja luftslott och blufflova. 

Vi förstärker vårt team på kontoret i Umeå och söker nu medarbetare till vår kundservice och support. Du kommer att ingå i ett glatt gäng som har ett genuint intresse för service i en utvecklande och trivsam miljö. 


TJÄNSTEBESKRIVNING 

Dina primära arbetsuppgifter är att ge våra privatkunder förstklassig service. Du kommer att hantera sedvanliga kundserviceärenden och ge teknisk support till våra kunder. Det finns även möjligheter att arbeta med merförsäljning. Du hanterar våra kunders ärenden främst via telefonsamtal och chatt men även via e-post där du vägleder och ger kunden en positiv upplevelse av sin kontakt med A3. I arbetet kommer du att arbeta proaktivt med att lyssna in kundens behov och jobba efter verksamhetens uppsatta mål. Som kundservicemedarbetare är du A3s röst ut mot våra kunder och du är en viktig del i vår framgång!

Vi erbjuder dig ett spännande och varierande jobb i en engagerande miljö där du tillsammans med dina kollegor utvecklas tillsammans.  


DIN PROFIL 

För att lyckas i rollen och trivas på A3 tror vi att du är serviceinriktad, ansvarstagande och en positiv lagspelare som ser en utmaning i att överträffa kundens förväntningar och ge en positiv upplevelse till kunden. Utöver detta krävs det att du har en god datavana och är nyfiken för att lära dig nya saker. Du är en skicklig kommunikatör som kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska i både tal och skrift. Vid stressiga situationer har du förmågan att behålla lugnet och samtidigt leverera service av hög kvalitet. Du är lösningsorienterad och strävar efter att utvecklas och nå mål.

Gymnasieutbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet är ett krav.

Har du erfarenhet av kundservice, teknisk support eller annat serviceinriktat arbete är det meriterande. Är du intresserad av IT och telecom är det såklart också ett plus.


FÖRMÅNER 

Som anställd hos oss ger vi dig goda karriärmöjligheter inom A3 samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Du får också en marknadsmässig lön, ett av Sveriges bästa friskvårdserbjudande samt givetvis avtal och försäkringar som följer med kollektivavtalet. 

 

ARBETSTIDER

Vår kundtjänst har öppet vardagar mellan kl. 08.00-19.00 och helger mellan kl. 10.00-14.00.


ÖVRIGT

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktperson

Elin Palmebjörk

elin.palmebjork@a3.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Firstline support agent
Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Släpp din bild här eller klicka
010
010
Var god ange ett svar.
Släpp dina dokument här eller klicka
Minst ett bifogat dokument är inte giltigt
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %